Zo maar een lijst met Typische activiteiten!

Voor ieder wat wils, recreatief, spannend, uitdagend, sportief, grensverleggend!

typische activiteiten

De activiteiten waar je aan kan deelnemen zijn onder te verdelen in activiteiten van een dag(deel), weekend of week en bieden de kans je grenzen te verleggen. Zowel onze deelnemers als onze vrijwilligers zijn jonge en enthousiaste, maar vooral ook actieve mensen.

Maatwerk

typische activiteiten - indoor skydiven

Staat jouw activiteit er niet bij? Naast de activiteiten die we organiseren, staan we altijd open voor nieuwe ideeën. Mogelijkheden die we graag voor je uitzoeken, zodat we die activiteiten samen met je kunnen ondernemen.

typische activiteiten - karten

Lijkt het je leuk om met ons op pad te gaan, maar kun je door jouw beperking niet gemakkelijk op stap? Je kunt het zo gek niet bedenken; er zijn volop mogelijkheden. Volg de link hieronder om je in te schrijven bij Typisch en aan te melden voor de volgende activiteit.

Geplande Activiteiten

Typisch Pinkpop

16-20 juni 2022
Pinkpop 2016

Stichting Typisch zal ook dit jaar weer van de partij zijn op Pinkpop. Voor wat extra comfort verblijven we in huisjes in Valkenburg aan de Geul buiten het festival terrein. Ga jij met ons mee rocken in Landgraaf?

Typisch zeilen

2-4 september 2022

Wil je het eens over een andere boeg gooien? Kom dan met ons mee op dit Typische watersport weekend in Loosdrecht. Naast zeilen kan je er kanoën, waterskiën en is er ruimte voor heel veel plezier.

Typisch Fietsen

14-18 september 2022

Van 14 tot 18 september fietst Stichting Typisch mee met de Onbeperkte Elfstedentocht. Lijkt dit jou ook een mooie sportieve uitdaging? Meld je dan nu aan! Maken we er met z’n allen een gezellig feest van.

Jouw activiteit?

Staat jouw activiteit er niet bij? Niet getreurd want naast deze activiteiten, staan we altijd open voor nieuwe ideeën.

Maatwerk

Mijn eerste Festival was super!

een typische reactie, van een typische deelnemer!

Onze Vrienden

Stichting Wigwam
Stichting REVI

We zijn onze vrienden dankbaar voor al hun hulp en goede samenwerking. Wil jij ons ook helpen dan kan dat op verschillende manieren. Zo kan je je inzetten als vrijwilliger en zijn er verschillende sponsor mogelijkheden. Uiteraard kan je hierover ook direct contact met ons opnemen.