Niets zonder Typische vrijwilligers!

Heb jij in je, wat we nodig hebben?!

Aanmelden als vrijwilliger

Heb je besloten dat Stichting Typisch iets voor jou is en wil je graag een keer mee met één van onze activiteiten? Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe jij als vrijwilliger met ons mee kan.

Stap 1: Je meld je aan via het aanmeld formulier
Stap 2: We nemen contact met je op om elkaar te leren kennen en samen met jou te bespreken welke mogelijkheden er zijn
Stap 3: Je kunt je inschrijven voor een geplande activiteit of een nieuwe activiteit aanvragen
Stap 4: We gaan samen een Typische activiteit doen

Direct Aanmelden

Meegaan als deelnemer

Wil jij als deelnemer meegaan met één van de vele activiteiten van Stichting Typisch? Lees dan verder voor meer informatie en hoe je je kan aanmelden.

Deelnemers

Functies & Taken

Zonder vrijwilligers is Stichting Typisch niet mogelijk. We zijn daarom altijd op zoek naar vrijwilligers die het leuk vinden om met ons mee te gaan. In sommige gevallen zoeken we mensen met specifieke ervaring, maar ook als je geen ervaring hebt en het leuk vindt om een keer met ons op pad te gaan als vrijwilliger, ben je van harte welkom.

Wij hebben veel verschillende functies en taken, maar wat houdt het nu precies in?

Functies

Wat biedt Typisch?

Als vrijwilliger van Stichting Typisch zet je je in om deelnemers een leuke tijd te geven tijdens onze activiteiten. Maar vrijwilligerswerk heeft ook veel te bieden, denk maar eens aan:

• Zinvolle en gewaardeerde (vrije) tijdsbesteding.
  • Enthousiaste groep deelnemers en vrijwilligers.
  • Het ontdekken van je eigen talenten en kwaliteiten.
  • In overleg kunnen studiepunten worden behaald.
  • Afhankelijk van de activiteit zijn verblijf en maaltijden inbegrepen.

Enthousiast geworden en wil je een keer mee? Meld je dan aan.

Stap 1: Je meld je aan via het formulier
Stap 2: We leren elkaar kennen
Stap 3: Je kunt je inschrijven voor activiteiten
Stap 4: We gaan samen op pad met Typisch

Direct Aanmelden

Het werkt als een Virus!

Eén keer vrijwilliger zijn en je blijft mee gaan!

Onze Vrienden

Stichting Wigwam
Stichting REVI

We zijn onze vrienden dankbaar voor al hun hulp en goede samenwerking. Wil jij ons ook helpen dan kan dat op verschillende manieren. Zo kan je je inzetten als vrijwilliger en zijn er verschillende sponsor mogelijkheden. Uiteraard kan je hierover ook direct contact met ons opnemen.