Stichting Typisch maakt meer mogelijk!

We denken niet aan wat niet kan, maar doen wat wel kan!

Aanmeld formulier voor vrijwilligers

Persoonlijke Informatie

Voornaam (*)

Achternaam (*)

Straat (*)

Huisnummer (*)

Postcode (*)

Woonplaats (*)

Telefoonnummer (*)

Email (*)

Geboortedatum (*)

(voorbeeld 01-01-1980)

Geslacht (*)

Rijbewijs (*)

Beschik je over een auto

Ervaring

Beroep/Studie (*)

Heb je ervaring met de doelgroep (*)

Zo ja, welke ervaring heb jij?

Hoe ben je in contact gekomen met Stichting Typisch?

Voor welke activiteiten mogen we je benaderen?

Gezondheid

Bekende allergieën

De dagen kunnen lang en intensief zijn. Daarom is het van belang om zowel lichamelijk
    als geestelijk fit te zijn. Zijn er in dit kader dingen van belang om te weten zodat we hier rekening mee kunnen houden?

In geval van nood

Wie kunnen wij tijdens je verblijf bij ons in geval van nood (ICE: In Case of Emergency) waarschuwen (denk bijvoorbeeld aan je ouders of vrienden)?

ICE naam (*)

ICE telefoonnummer (*)

Overige

Heb je er bezwaar tegen dat foto’s c.q. video-opnamen, die gemaakt zijn tijdens activiteiten van Typisch, worden gebruikt voor promotie op de website, Facebook en in presentaties?

Heb je nog andere informatie die voor ons van belang kan zijn, of wil je nog ergens dieper op ingaan? Dan kan je dat hier invullen

Nadat je je hebt aangemeld nemen wij contact met je op om je beter te leren kennen. We gaan samen kijken welke ervaring je hebt en voor welke activiteiten we jou het beste kunnen inplannen.

Aanmelden als deelnemer

Wil je je aanmelden als deelnemer dan hebben we een ander formulier voor jou. Volg de link hieronder om op de juiste plek uit te komen.

Deelnemers