Ga jij ook mee met Typische activiteiten?!

Aanmelden is vrijblijvend!

Aanmelden als deelnemer

Heb je besloten dat Stichting Typisch iets voor jou is en wil je graag een keer mee met één van onze activiteiten? Hieronder leggen we stap voor stap uit hoe jij als deelnemer met ons mee kan.

Stap 1: Je meldt je aan via het aanmeldformulier
Stap 2: Wij nemen contact met je op. Zo leren we elkaar kennen en kunnen we met je bespreken welke mogelijkheden er zijn.
Stap 3: Je kunt je inschrijven voor een geplande activiteit of een nieuwe activiteit aanvragen
Stap 4: Je gaat op stap met Stichting Typisch

Direct Aanmelden

Meegaan als vrijwilliger

Lijkt het je wat om mee te gaan als vrijwilliger bij onze stichting? Er zijn verschillende functies en taken die je voor, tijdens en na onze activiteiten op je kan nemen. Lees verder hoe jij je kan inzetten voor Typisch.

Wat biedt Typisch?

Wanneer je meegaat met een activiteit van Stichting Typisch kan je de volgende dingen verwachten:

• Enthousiaste groep deelnemers
  • Gezellige vrijwilligers voor de juiste begeleiding
  • Voor jou passende zorg
  • Leuke en actieve uitstapjes
  • Georganiseerde activiteiten en maatwerk

Kosten

Stichting Typisch biedt de mogelijkheid om de zorg en begeleiding te betalen uit je PGB. We sluiten dan een zorgovereenkomst met je af. Als je niet de mogelijkheid hebt om je PGB te gebruiken of je ontvangt helemaal geen PGB zullen we per activiteit in overleg kijken naar de kosten.

Meer informatie kosten

Stap 1: Je meldt je aan via het aanmeldformulier
Stap 2: Wij nemen contact met je op.
Stap 4: Je gaat op stap met Stichting Typisch

Direct Aanmelden