Stichting Typisch maakt meer mogelijk!

We denken niet aan wat niet kan, maar doen wat wel kan!

Maatwerk

Naast de georganiseerde activiteiten staat Stichting Typisch altijd open voor nieuwe ideeën en activiteiten. Is er een bepaalde activiteit die je graag een keer zou willen ondernemen, alleen of met een groep?

Laat ons weten wat jij graag een keer wilt doen. We gaan dan we samen kijken welke mogelijkheden er voor jou zijn. Het kan zijn dat we, in verband met de kosten, je adviseren om met meerdere mensen te gaan. Je bent dan vrij om zelf vrienden of vriendinnen te benaderen. Ook is het mogelijk dat wij vanuit ons bestand opzoek gaan naar mensen die mee zouden kunnen.

Georganiseerde Activiteiten

Ben je gewoon toe aan activiteiten samen met andere enthousiaste deelnemers en vrijwilligers? Stichting Typisch organiseert door het jaar heen meerdere kortere en langere activiteiten waarvoor je je kan inschrijven en kunt meegaan.

Georganiseerde Activiteiten

Dagje uit

Regelmatig plannen we met de stichting een dagje uit. Bioscoop, Bowlen, Hight Tea, avond stappen, karten.
We kunnen de dag zo actief invullen als je zelf wilt. Je kan alleen met ons op pad of aangeven dat je met andere mensen samen wilt.
Dit kunnen je eigen vrienden zijn of mensen die zich bij ons aanmelden en dezelfde interesses hebben. Zo leer je makkelijk nieuwe mensen kennen.

Weekendje weg

Een aantal keer per jaar worden er weekenden met een open inschrijving georganiseerd. Dit kan een actief survival weekend zijn, waarin droppings, bossurvivals of klim parcours op het programma staan.
Ook organiseren we weekenden waarin we juist meer de rust en gezelligheid opzoeken. Een dagje sightseeing of shoppen. Een avondje stappen of een (boot)tocht door één van de Nederlandse natuurgebieden.

Concerten & Festivals

Meteen vanaf het ontstaan van Stichting Typisch zijn we te vinden op concerten en festivals in Nederland en soms zelfs daarbuiten. Want of je nu van popmuziek houdt of meer van de rockende basgitaren bent, muziek zit in iedereen zijn genen.

Een concert meepakken in Ziggo Dome is natuurlijk mooi, maar een steeds grotere groep “die hards” gaat met ons mee naar festivals als Pinkpop en Concert at Sea. Mocht jouw interesse bij een ander (muziek)festival liggen mag je dat altijd voorstellen.

Onze Vrienden

Stichting Wigwam
Stichting REVI

We zijn onze vrienden dankbaar voor al hun hulp en goede samenwerking. Wil jij ons ook helpen dan kan dat op verschillende manieren. Zo kan je je inzetten als vrijwilliger en zijn er verschillende sponsor mogelijkheden. Uiteraard kan je hierover ook direct contact met ons opnemen.