Stichting Typisch maakt meer mogelijk!

We denken niet aan wat niet kan, maar doen wat wel kan!

Persoonlijke Begeleiders

De naam zegt het al een beetje: als Persoonlijke Begeleider ga je mee als begeleider tijdens de activiteiten van Stichting Typisch. Meestal is dat één op één, maar soms gaan er twee begeleiders mee voor één deelnemer. Je bent uiteraard vrij om zelf te bepalen met welke activiteiten je mee gaat.

Wat kun je als Persoonlijk Begeleider verwachten?

• Typische Activiteiten voor jongeren en jongvolwassenen met een beperking
  • Typische, enthousiaste vrijwilligers die de activiteiten begeleiden
  • Typische groepssfeer, doordat iedereen hetzelfde doel heeft: zorgen dat deelnemers lol hebben, grenzen    verleggen en genieten

Om een Typische Vrijwilliger te worden is een speciale opleiding niet nodig

Zorgverleners

Bij een aantal van onze deelnemers worden medische handelingen uitgeoefend. Hiervoor kunnen we altijd vrijwilligers gebruiken met een zorg achtergrond. Ben jij paramedicus, verpleegkundige, arts of ben jij bevoegd om medische handelingen uit te voeren? Dan ben je van harte welkom.

Wat kun je als zorgverlener verwachten?

• Het uitvoeren van medische handelingen al dan niet onder toezicht tijdens Typische activiteiten
  • Typische Activiteiten voor jongeren en jong volwassenen met een beperking
  • Typische, enthousiaste vrijwilligers die de activiteiten begeleiden
  • Typische groepssfeer, doordat iedereen hetzelfde doel heeft: zorgen dat deelnemers lol hebben, grenzen verleggen en genieten

Aanmelden

Ben jij degene naar wie wij op zoek zijn? Meld je dan aan als vrijwilliger door een mail te sturen naar info@stichtingtypisch.nl onder vermelding van “Aanmelding Vrijwilliger”. Vermeld in de mail je contactgegevens en je eventuele ervaringen met de doelgroep of ander vrijwilligerswerk. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Onze Vrienden

Stichting Wigwam
Stichting REVI

We zijn onze vrienden dankbaar voor al hun hulp en goede samenwerking. Wil jij ons ook helpen dan kan dat op verschillende manieren. Zo kan je je inzetten als vrijwilliger en zijn er verschillende sponsor mogelijkheden. Uiteraard kan je hierover ook direct contact met ons opnemen.